במאמרים הקודמים, סקרנו אפשרויות שונות העוזרים לנו להעלות את כמות הצפיות בערוץ היוטיוב וכמובן להעלות את ההכנסה מהסרטונים.
במאמר הזה, נתמקד באחת האפשרויות המעולות המובנות בממשק המנהל שלך בערוץ היוטיוב.
אפשרות זו נקראת: Analytics.
בתת הקטגוריות של אפשרות זו, קיימים סעיפים רבים שכל אחד מהם מודד סטטיסטיקה אחרת לסרטון או לקבוצת סרטונים שלך.
איך מגיעים לאפשרות: Analytics ?
בממשק המנהל שלך, בצד ימין של המסך ( באם אתה בממשק עברית ) , תמצא קישורים לנושאים שונים.
אחד הקישורים נקרא: Analytics. בלחיצה עליו, מתקבלים תת קישורים לסעיפים שונים.
אנו תמקד בכמה אפשרויות. את שאר האפשרויות, תוכל לחקור על ידי לחיצה על הקישורים השונים וקבלת הסבר המובנה ביוטיוב.
"סקירה כללית":
מציגה לפניך תמונת מצב של הערוץ שלך ב 28 ימים שחלפו.
תוכל לשנות את טווח התאריך, על ידי לחיצה על הסרגל הנגלל הנמצא בצד שמאל למעלה ולבחור טווח זמנים אחר.
גלול מטה. תוכל לראות סטטיסטיקה כללית ל 10 סרטונים מובילים שלך.
מספר צפיות, זמן הצפייה, הכנסות לסרטון. תוכל לראות את האזורים הגיאוגרפיים, מקורות תנועה, מין הצופים,מיקומי הפעלה.
כל סעיף שכזה, הוא קישור לנתונים מפורטים נוספים.
לנתונים בסקירה הכללית חשיבות רבה למיקוד הסרטונים שלך לצופים בהם.
לדוגמה, נניח שב "אזורים גיאוגרפיים מובילים" מופיע אחוז גבוה של מבקרים מרוסיה.
תוכל לבצע פעולות שיגבירו את הצפיות מארץ זו: לבצע תרגום וכתוביות בשפה הרוסית לדוגמה . ( כיצד לבצע פעולות אלו, סקרנו במאמרים הקודמים ).
"זמן אמת":
אפשרות זו מציגה לפניך את כמות הצפיות בזמן אמת לחמישה סרטונים.
תוכל לצפות בסטטיסטיקה זו למספר סרטונים רב יותר, על ידי יצירת קבוצות סרטונים. אפשרות זו נמצאת במעלה הדף,בצד שמאל, בתפריט הנגלל: "קבוצות".
"מקורות תנועה":
אפשרות זו נותנת לך תמונת מצב של מקורות התנועה לסרטוניך. או במילים אחרות: באיזו דרך הגיעו הגולשים לסרטון שלך.
אפשרות זו היא אחת האפשרות החשובות ביותר לדעתי.
נסביר.
באחת ממאמרים הקודמים,דנו בנושא: Related video, הזכרנו את החשיבות במציאת סרטון שלך המופיע כ Related video לצד סרטון אחר. הזכרנו את החשיבות נושא זה לכמות הצפיות בסרטוניך.
דרך "מקורות תנועה", תוכל לראות האם אחד הסרטונים שלך מופיע כ Related video.
לחץ על "מקורות תנועה". בתוכן הדף מופיעים קישורים שונים. אנו נתמקד בקישור: "סרטונים מוצאים"
בלחיצה על אפשרות זו, תוכל לראות מהם הסרטונים שלהם אתה מחובר ומופיע כ Related video.
תוכל לבחון כל סרטון שלך בנפרד.
לסיכום:
ל Analytics קיימות אפשרויות רבות.
על ידי בחינה של אפשרויות אלו, תוכל להגיע למסקנות רבות ולמקסם את תנועת המבקרים בערוצך.
תוכל לראות אלו סרטונים אינם מביאים צפיות ולשנות לדוגמה : כותרת, תמונה תיאור.
תמונת מצב ב Analytics , היא חשובה. פנה לך זמן, בחן את האפשרויות הרבות שבה.
מהמסקנות שתסיק, תוכל לשפר הן את הסרטונים הקיימים והן את הסרטונים הבאים.
בהצלחה.